FROM THE PAST

Nu har det hänt en rätt små rolig sak. Min morbror som bor ute i skogen fick igår besök av en kille vid namn Christian Tammert som sålde honom ett tjuvalarm. Morbror fick hans nummer och i morse ringde mamma och frågade om jag ville ha det.. För det första undrar jag varför Gösta gav numret till mamma och för det andra undrar jag lite smått hur det kommer sig att Gösta fick det från första början.

Kanske dags att berätta att denna Tammert gick i parallell klassen på högstadiet, han har mest vart känd som Kotten och vi har umgicks en sommar. Den sommaren så fanns det en en period då han verkligen tyckte illa om mig. Varför kommer jag inte ihåg, haha.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu