FETT

Näst sista passet på jobbet idag innan julen, jobbar bara imorgon också och sen är jag ledig fram till på söndag! Skönt!
Jag känner mig tung idag, det kan bero på att min hår känns rätt äckligt, men orkar inte tvätta det nu då jag ändå måste göra det ikväll efter gymmet. Så i med en massa hårspray och en stram fläta i bak så syns det inte, samt att jag inte behöver gå och dra fingrarna genom det, vilket bara gör det ännu fetare. Haha, nu vet ni det också...
Min pärla besiktigas idag och jag hoppas att hon går igenom! :)

Kommentarer

Desirée

Håller tummarna för din lille bil! :)

15:57:14 / 2009-12-21 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu